TAGGA..

STOCKHOLM I MORRN!
jag längtar! fast jag längtar mindre till bussresan ner, men de blir säker kul de me, vi måste ju lära oss wavin flag till uppdraget, så det lär nog bli allsång! Nån som vet nått mer som inte står på packlistan som man borde ha med sig btw?

Jaja, ja stannade hemma från skolan idag, for ju hem igår. Hade migrän igår och höll på att svimma, det var AWSOME.. haha not.  Vaknade i morse me huvudvärk o ont i halsen, och det sista jag vill är att vara sjuk i morrn..
Men nu måste jag nog gå och tvätta o börja packa.


Kommentarer
Postat av: mika

de står:

Program (detta papper)

Ordentlig matsäck

Väska/ryggsäck

Kudde & filt (till bussresan)

Sängkläder (örngott, underlakan och påslakan) krävs av vandrarhemmet!

Sköna skor

Kläder för både bra och dåliga väder

Badlakan & badkläder

Hygienartiklar

Läkemedel (om du behöver)

Pengar

Bankomatkort + telefonnummer för att spärra kortet

Mobiltelefon (fulltankad+laddare)

Kamera + laddare

Öronproppar

Pengar till godis och ev. shopping

Kortlek eller annat att roa sig med.

Egna önskemål

2010-06-08 @ 19:10:58
URL: http://idaochmika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0