This time is colder now


- Tre frågor om förhållanden

är du singel? - Jaa
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Yess
hur många har du varit kär i? - Inte många, typ 2?

- Tio frågor om dig själv
namn? - Nellie Pettersson
när fyller du år? - 10 November 94
några piercingar? - 3 i öronen
vad har du på dig just nu? - en tunika
vilken årstid är bäst? - Sommar o Vinter
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Vaknar upp och någon håller om mig :$
vad tycker du mest om hos dig själv? - ..
vad är du bra på? - ALLT, ahha not, typ inget
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj och min släkt
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Jag sover hellre med någon

- 6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? - Ingen!
vem är den roligaste av dina vänner? - Måste nog vara Emelie!, men alla är roliga på olika sätt!
vem är snyggast av dina vänner? - Alla e skitsnygga ju
vem är mest partyprisse? - ALLA
vem är den du helst har filmkväll med? - Många!
vem av dina vänner är mest "evil"? - Hmm.. ingen aning

- 9 frågor om din familj
vem står dig närmast? - Moa kanske?
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Njaa, typ
vem är farligast i din familj? - totte
vem är coolast? - jag?
har ni något husdjur? - en kanin och ett marsvin
vem har du mest gemensamt med? - Pappa
vem står för underhållningen? - Jag o Moa såklart
vem sover du oftast med? - Sover själv
roligaste kvällen med familjen? - Kvällarna i Malå

- 9 frågor om idag
vad har du gjort? - Varit me Emelie!
vad ska du göra nu? - Skriva klart de här sen vette
har du gjort någor dåligt idag? - Jaa de har jag nog
vad har du ätit idag? - Mat, cookiees, och mat
har du duschat idag? - Nej men ja funderar på att göra de..
är du trött nu? - Jooooo
vad händer i morgon? - Piteå
går du i skolan? - Jaa
har du varit i skolan idag? - Jaa jag älskar skolan!, not

- Annat
Har mår du just nu? - inte så bra..
har du piercat dig? - Öronen, men de  gjorde inte jag!
Är du hungrig nu? - NEJ
vad är klockan just nu? - 21.39
vilka sidor på Internet är du inne på nu? -blogg.se, msn o spotify

- Familj
hur längesen var det du träffa din morsa? - typ 1timma
Hur längesen var det du träffa din farsa? - Samtidigt som ja träffa mamma

- Övrigt
Gillar du punk? -  Nej
Har du sminkat dig idag? - Ja

- Musik
Lyssnar du på musik just nu? - Yepp
Vilket är ditt favoritband/artist? - Många
Vad gillar du för musik? - Typ de mesta

- Kläder
Har du fler än fyra linnen? - Jaa
Har du fler än 3 jeans? - Inte riktiga jeans, men treggings eller nu vare heter
Har du fler än 5 tröjor? - Njaa, typ?

- Smink och hår
Använder du mascara? - Jaa, när ja känner för de
Använder du wax? - Nej
Använder du ögonskugga? - Nej
Använder du kajal? - Nej
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volyspray? - Nej
Använder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? - Jaaaaa
Använder du skinspray? - nej, va e de ens?
Använder du parfym? - jaa
Använder du läppglans/läppstift? - neeeej
Använder du brunkräm? - Nej!
Använder du rouge? - Ibland
Uppsatt hår eller hängande? - bådeoch
Plattar/lockar du håret varje dag? - inte ens nära
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Neeejj??

Lyckatill till den som orkar läsa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0