I hope you dont mind i put down in words, how wonderful life is now when you are in the world

HEEEEejejEJEJJ!
Måndag idag dårå.. började med att jag missade bussen till btk men EN minut från kåge till stan pga att den bussen var så jävla seg. vilket ledde till att jag var tvungen att sitta och tråka på busstationen i en timme.
Sen på skolan tog min lärare av mig datorn på skolan så jag kunde inte jobba mer (har absouluuut inget att göra med att jag var inne på facebook!)
Sen blev jag nästan kastad ner för räcket på skolan från balkongen och ner i en snöhög, sen blev jag dränkt i Axe.. Efter det for vi in till burträsk och klev på bussen där. TROR ni inte att jag missar busshelveeetet från stan till kåge men EN JÄVLA MINUT, livet är underbart ibland! :) bussarna kan draa åt.. jaa ni vet nog vad!
vackerrtt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0