Vädret gör mig glaad!!

Hollaaaaa, långhelgen har spenderats med olov, det har varit kanooon.!
For till han i tordags, men då gjorde vi inte nått speciellt! sen på fredag drog Jag Olov Filip Niklas Och Linnea till huvträsk och åt middag sen for vi och fiskade,  Det var väldigt skojsigt! Sen for vi tillbaka och busade, sen vaknade vi upp i stoorm......
på lördag for vi hem till mig och chillade.
Sen på söndag köpte vi jordgubbar och smälte choklad och doppade jordgubbarna i, smaskiiiigt..
Och senare på kvällen for vi på bio och såg Baksmällan 2 den va faktiskt ganska rolig :):):):)
idag blev det att fara o käka på sibylla me mamma o pappa, sen ut på flyget o lämna av padre, sen tbx till stan o lämna av olov, sen på maxi och köpa mer jordgubbs!!  göttgött
min första regnbåge!! *stolt*
blev pizza till middag i sönags, gjord i våran grill, gött!
för mke ost..
Hih sötnos ♥mummmmss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0