Stockholm International Horse Show

hellu, va ett tag sen ja bloggade men tänkte göra det nu när jag är är i stockholm på horse show med therese och våra mammor!, då finns det ju iaf nånting att skriva om

så idag har vi sett på hoppning, var riktigt kul! fick se när dom tog rekord på 2.12 i barbacka hoppning, det var spännande! sen har vi sett på finaler och tölt tävling.
 vi har också hunnit kollat lite i globen shoppingen och så var vi på mässan såklart. Så det har varit en riktigt händelserik dag! längtar till showen i morrn!

här kommer en bildbomb från dagen!




 jaa jag suger på att fota, men kan också skylla på att de e nå bugg med min kamera!..



Barbackahoppning!





Ärovarv av vinnaren Robert Whitaker, Grattis!
tog alltså rekordet 2.12 i barbackahoppning


Lite islandssötisar!
(vinnaren reynir adalsteinsson) snabb som satan var den där lillen





 ärovarv



Och så shoppingen!



 skjorta från BikBok

Tröja från Lindex



 och ett spö och läderbalsam från mässan!




OCH sist men inte minst:




 IIITSS MEEEE yeeeeeeyyyy


Snart ska jag och mamma ut o se om vi hittar nån gó restaurang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0